Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchamiania w NT4...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 18:08:43 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:m0oob7$5ob$1@node2.news.atman.pl...
Obadaj tu:
http://chomikuj.pl/InternetExplorer/Internet+Explorer+4

Dzięki, ale żądają rejestracji, i/lub opłacenia pobrania kodem SMS, poza tym zasób tamże zawierający IE4 wydaje się być niekompletny (13-cuś MB tylko), zatem chyba słusznie "chomikuj" wydaje mi się być pisanym "CHomikUJ"... mam już szukany pliczek z innego miejsca, dzięki.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.