Re: [WINNT] Windows 9 Preview

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 Preview
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 01:41:03 +0200

Użytkownik "mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> napisał w wiadomości news:m0r41h$kmg$1@node1.news.atman.pl...
I tym samym koło historii się zamyka :))

http://asset-8.soup.io/asset/8050/8039_8d41_467.jpeg

:)

LOL :))
Acz muszę nieco ten podział skorygować, wprowadzając do środka dwa elementy - między W95 i W98 muszę wprowadzić W95OSR2, a do W98 dopisać W98SE i rozpisać podział, co zresztą nie zakłóci cyklu - W95 shit, W95OSR2 good, W98 shit, W98SE good - do OSR2 można dośpiewać obsługę USB, obsługuje też FAT32, zwykły W95 nie ma ani jednego, ani drugiego. W98 pierwsza edycja, to IE4, oraz błąd w IO.SYS skutkujący ładowaniem znacznej części programów do pamięci podstawowej. Szczęśliwie, można podmienić go na plik z SE i błąd mija. SE ma też IE5 i łatwiej jest wystartować do update (no, teraz to wiadomo, że nie), ma też trochę nowości wobec pierwszej wersji. Kiedyś zdarzyło mi się, że trzeba było położyć W98SE, miałem płytę, ale niebootującą. Miałem płytę bootującą pierwszej edycji, to z niej odpaliłem i w odpowiednim momencie podmieniłem płyty. I zainstalowało się pięknie. Myślę, że podział, zarówno w wersji "oryginalnej", jak i "poprawionej" przeze mnie, jest dość wymowny i wywołuje uśmiech na gębie :))

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.