Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchamiania w NT4...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 17:58:15 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:542ed110$2$18092$65785112@news.neostrada.pl...
Proszę o podpowiedź, albo link do polskiego (koniecznie pełnego, pardon,
że  molestuję aż o tyle) IE4(.01SP2)... :))

(Mam już pełną instalkę IE4SP2PL)

a do czego - jesli moge zapytac - to jest potrzebne?

Do NT4 położonego na wirtualce, aby pasek szybkiego uruchamiania był. Położenie od razu wyższego IE wyklucza możliwość położenia IE4, a przez to, pozyskania "quick launch bar" (chyba, że jest inna metoda, co przyjął bym z "ucałowaniem ręki" - nie musieć babrać się z IE4 najpierw, choć ten parę przydasi i kodeków dorzuca). WU próbowałem, strona się zgłasza, ale miota się, myśląc zapewne, że XP się zgłasza (b. podobny ekran, jak przy XP WU) - i kontrolka ActiveX nie uruchamia się, wywala błąd. Zamiast normalnie powiedzieć "wyp... koleś z tym systemem". I bym wyp...lał :P NT4 potrzebuję do prób - chcę mu zadedykować jakąś niezbyt mocną maszynę, która będzie miała konkretny, niezbyt wymagający cel, ale raczej wolny od narzutów wynikłych z obecności inych programów. Może nawet ożywię swojego stareńkiego serwerowca "Globalyst 730" dwa procki 233MMX i 128RAM długie SIMMy Z PARZYSTOŚCIĄ, kości bez ECC wywala(ją) błąd parity error... (max 192MB). Konkretnie, chcę mieć kompa do SSTV, RTTY, PSK31 i innych takich. Także log stacji. Najpierw jednak chce porobić kilka prób na wirtualce, przypomnieć sobie ten mocno leciwy system, a potem osadzić go na fizycznej maszynie. Dzięki dedykowanemu mu osobnemu pecetowi, zabezpieczę się od skutków ieprawidłowości i lepiej wykorzystam sprzęt.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.