Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 4 Oct 2014 00:05:29 +0200
1634Racine in news:542f1596$0$12636$65785112@news.neostrada.pl
Artur Frydel in news:4u55e9i70fhc$.dlg@bzyk.dyndns.org
Day Fri, 3 Oct 2014 17:52:49 +0200, 1634Racine wrote:
mr misio de grizzly in news:m0m56c$kme$2@node2.news.atman.pl
Dnia Fri, 3 Oct 2014 13:26:10 +0200, 1634Racine napisał(a):
- cisza z programem, nic sam nie robi, niczego sam nie przeszukuje
To się nie da :) Daj sobie spokój z tym kombajnem. Doprawdy nie wiem
po co to komu.
A mnie sie podoba, ale to kwestia gustu.
a odpowiedz na pytanie moje? jakas b. konkretna - jest? :)
Tools>Folder Manager. Wywal w diabły skanowanie folderów (pewno masz co
najmniej kilka katalogów zaznaczonych jako "scan always".
ano wlasnie... pytanie moje bylo stąd, ze startowalem tak:
odpalam picase, są _wszystkie_ katalogi z czerwonym krzyzem w narzedzia/manager folderow, pokazuje ten jeden jedyny katalog z fotkami "plik > dodaj folder do picasa/skanuj raz" ==> (tzn ze jesli pozniej wklepie jakies zdjecie, to po uruch. picasy co bedzie - nie zobaczy go?) mielenie po fotkach w tym katalogu, po czasie jakims: zdaje sie, ze wszystko w nim zeskanowane (znaczek skanowania chowa sie), ale... !! po chwili zaczyna sie: picasowa zajetosc proc ok 24%, picasa w czyms kotłuje. Ale o co chodzi, przeciez wszystko zeskanowane, przez program dojrzane? zamykam picase, uruchamiam: otwiera sie juz z panelem z wyzej wskazanym katalogiem foto (i to rozumiem), po chwili znow ok 24% zajetosci
procesora.
Jak to cudo zmusic, by dzialalo bez dzialania w tle?

mam tylko ZAklikane odczytywanie twarzy - moze to wlasnie to caly czas pracuje... Ale gdy ODklikuje, to pyta mnie... czy chce sie pozbyc twarzy z katalogow wykluczonych. No wiec nie chce, do licha, pozbywac sie zdjec z twarzami z innych katalogow, ktorych nie wrzucilem do picasy. I zostaje ZAklikane. Moze to tyra caly czas...