Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 4 Oct 2014 09:26:25 +0200
Dnia Sat, 4 Oct 2014 02:54:15 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in 1rdi497gsa4dx.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1rdi497gsa4dx.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> [..................]
>
> wyglada na to, ze mialem sluszne podejrzenia (inny moj post) -> "wykrywanie
> twarzy"; ale okazalo sie, ze trzeba to wylaczyc w opcjach dla calej picasy,a
> nie tylko w panelu katalogowym, dziwne.
> Poki co - cisza.
> Jeszcze tylko wypada zapanowac nad cudacznym katalogowaniem/sortowaniem
> samoistnym zdjec przez picase, bo jakies chorawe jest, tworza sie dodatkowe
> [...]

Ale że jakie wirtualne? Akurat nie mam Picasy pod ręką, ale nie kojarzę,
żeby sobie sama jakieś katalogi robiła. Nie masz przypadkiem wybranego
sortowania po dacie?

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]