Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] Picasa - konfiguracja
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 00:53:48 +0200
mr misio de grizzly in news:m0rnno$3lm$2@node2.news.atman.pl
W dniu 05.10.2014 o 15:16, animka pisze:
W dniu 2014-10-05 15:07, 1634Racine pisze:
jedyna pozytywna rzecz w picasie: fajnie, gladko, miekko, bezproblemowo
przeglada sie fotki. I tyle.
Lepszy jest Zoner Photo Studio 14 FREE
albo ten:
  Photo Studio Free 16.0.1.5
http://download.komputerswiat.pl/grafika-i-fotografia/przegladarki-grafic
zne/zoner-photo-studio-free?gclid=CKj6qIzMlcECFagKwwodfkoAbw
Lepszy w sensie?
Z ciekawosci pytam, nie zlosliwie.

zdecydowanie nie jest lepszy; po pierwsze (u mnie) pozostaje w tle po zamknieciu przez czas nieograniczony, tzn az do zabicia procesu, po drugie: picasa ma naprawde rewelacyjnie gladkie, miekkie, latwe przewijanie podgladu foto po calym wyznaczonym katalogu z foto, w podgladzie podczas scrollowania okno glowne gladko przechodzi przez wszystkie podkatalogi glownego katalogu i to jest swietnie wykonane. W Zoner po pierwsze nie widze tak nietypowej mozliwosci (podgladu pionowego), po drugie - przewijanie katalogow w lewym panelu drzewa wszystkich katalogow partycji jest toporne, ledwo to cudo chodzi. Pomijam calkowicie mozliwosci edycyjne - w picasie nie interesuja mnie, zalezy mi wylacznie na przegladarce; ale dlaczego to cudo wazy ponad 700 MB, a Zoner portable - ok 9 razy mniej...