Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Sep 2014 21:02:55 +0200
Dnia Sat, 27 Sep 2014 22:41:18 +0200, Jan napisał(a):

(ciach…)
> Natomiast co do śladów po surfowaniu, to chyba rzeczywiście najprościej
> będzie usunąć całą przeglądarkę (przed czyszczeniem rejestru).

A potem wyjdzie, że user wprawdzi przeglądarkę usunął (w sensie odinstalował
program), ale profil owej przeglądarki leży sobie dalej na dysku. :)

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]