Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sat, 27 Sep 2014 17:28:45 +0200
Muszę pilnie oczyścić rejestr w Windows XP Pro SP3.
Proszę o radę, który z licznych darmowych programów
dostępnych w Internecie:
- dobrze oczyści rejestr, w szczególności ze śladów
  programów, które zostały odinstalowane
- nie spowoduje, że trzeba będzie system instalować
 od nowa.

Nie ma sensu czyszczenia rejestru itp. na dzień dobry, rejestr zawiera
miliony zapisów, a Ty dokonasz usunięcia kilku wierszy co nie ma żadnego
wplywu na stabilność pracy systemu.
Nie chodzi mi o stabilność systemu. System jest stabilny.

[...]

Czyszczenie rejestru ma sens tylko z punktu widzenia rozwiązywania
ewentualnych problemów z działaniem Windows.
Nie ma problemów z działaniem Windows.

[...]

A jeśli tak bardzo chcesz, to Użyj do tego zewnętrzenego programu np.
RegistryBooster 2
http://www.liutilities.com/products/registrybooster/ ,
RegistryRescue http://www.pcprivacysoftware.com/
Bardzo dziękuję. Spróbuję.

lub
Poszukaj w sieci programu RegMaid (aplikacja Microsoft'u), który usunie Ci
(czysci dokladnie) pozostałości z pozostawionych Class jak CLSID, ProgID,
TypeLib, Interfance - uważaj aby nie skasować czegoś na wyrost,
trzeba mieć oczy otwarte.
Będę musiał sam decydować co usunąć, a co nie? To byłoby trudne,
bo za mało wiem na ten temat.

http://palusinski.neostrada.pl/REGMAID.rar
Dzięki, ściągnąłem i rozpakowałem. Domyślam się, że jest to właśnie ta aplikacja, o której wyżej pisałeś, ale jak z tego skorzystać? Może README.TXT mi pomoże.
Spróbuję.

A jak oczyścić ślady po surfowaniu w Internecie?

Chcę oczyścić komputer, bo muszę zostawić go koledze, o którym wiem,
że będzie szperał, a potem, przy jakiejś okazji, robił głupie uwagi.
Chciałbym tego uniknąć.

Pozdrawiam
Jan