Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 27 Sep 2014 22:20:47 +0200
Dnia Sat, 27 Sep 2014 15:03:33 +0200, Jan napisał(a):

> Muszę pilnie oczyścić rejestr w Windows XP Pro SP3.
> Proszę o radę, który z licznych darmowych programów
> dostępnych w Internecie:
> - dobrze oczyści rejestr, w szczególności ze śladów
>    programów, które zostały odinstalowane
> - nie spowoduje, że trzeba będzie system instalować
>   od nowa.

CCleaner, prościzna ale nigdy mi się nie zdarzyło żeby XP grymasił po
czyszczeniu rejestru. Ale tobie chodzi o usunięcie śladów po surfowaniu w
necie a rejestr nie zachowuje takich śladów, więc nie ma co go ruszać z
tego powodu. IMO wystarczy usunąć historię w przeglądarce stron, a jak ktoś
wrażliwy to całą przegladarkę :) Co innego jak masz problemy z
odinstalowaniem jakiegoś syfu. Tu bez podłubania w rejestrze czasem się nie
da....
--
Jacek