Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sat, 27 Sep 2014 22:41:18 +0200

Muszę pilnie oczyścić rejestr w Windows XP Pro SP3.
Proszę o radę, który z licznych darmowych programów
dostępnych w Internecie:
- dobrze oczyści rejestr, w szczególności ze śladów
   programów, które zostały odinstalowane
- nie spowoduje, że trzeba będzie system instalować
  od nowa.

CCleaner, prościzna ale nigdy mi się nie zdarzyło żeby XP grymasił po
czyszczeniu rejestru. Ale tobie chodzi o usunięcie śladów po surfowaniu w
necie a rejestr nie zachowuje takich śladów, więc nie ma co go ruszać z
tego powodu. IMO wystarczy usunąć historię w przeglądarce stron, a jak ktoś
wrażliwy to całą przegladarkę :) Co innego jak masz problemy z
odinstalowaniem jakiegoś syfu. Tu bez podłubania w rejestrze czasem się nie
da....

W sumie to chodzi mi i o rejestr i o ślady surfowania.
Z wcześniejszej dyskusji zrozumiałem, że rejestr w wyniku programu
czyszczącego może zostać oczyszczony tylko w niewielkiej części.
Czy z Twoich doświadczeń program CCleaner czyści tylko część?
Czy podczas czyszczenia programem CCleaner użytkownik musi podejmować
decyzje co usuwać, a co nie, czy dzieje się to automatycznie?

Natomiast co do śladów po surfowaniu, to chyba rzeczywiście najprościej
będzie usunąć całą przeglądarkę (przed czyszczeniem rejestru).

Pozdrawiam
Jan