Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 16:07:44 +0200
Nie wiem czy dobrze to sformułowałem. Chodziło mi o narzędzie
do wyzerowania nieużywanej przestrzeni na dysku. :-)

Dobrze sformułowałeś. W zasadzie masz to narzędzie w systemie, chociaż generalnie służy do czegoś innego. Wpisz w wierszu poleceń komendę:
cipher /?
i zobacz opis parametru /W. To powinno Ci załatwić sprawę, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem.
Z wiersza poleceń cipher /? przelatuje tak szybko, że nie da się nic przeczytać.
Przełączniki DOS-owe jak /p lub |more nie powodują zatrzymania po stronie.
Ale znalazłem opis w Internecie. Piszą tam, że może zająć dużo czasu.
Ale spróbuję. Chyba nic się nie stanie gdybym musiał przerwać.

Aha, jeszcze jedno - dobrze by było usunąć też punkty przywracania systemu z okresu, gdy użytkowałeś ten komputer.
O dzięki, zapomniałbym.

Pozdrawiam
Jan