Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 11:19:01 +0200
Usuń swój profil lokalny. Nikomu normalnemu nie będzie się chciało go
odtwarzać po to tylko, żeby sprawdzić, jakie strony odwiedzałeś lub co
kiedyś instalowałeś.

To jest bardzo dobry pomysł, ale nie wiem jak to zrobić.
Loguję się na tamtym komputerze z moją nazwą i moim hasłem,
ale moje konto należy do kont administratorów.
Jeśli tylko da się coś zrobić tą drogą, to proszę napisz. Weź proszę
pod uwagę, że mało się na tym znam. :-(

Znam hasło "głównego" administratora na tamtym komputerze.
Czy jeśli po zalogowaniu się jako "główny" administrator usunę
moje konto, a następnie założę je od nowa to będzie to usunięcie
profilu, o którym piszesz?
Muszę jednak utworzyć to nowe konto z taką samą nazwą użytkownika
i z takim samym hasłem. Czy to zmniejsza skuteczność tej metody?

Pozdrawiam
Jan