Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 06:45:56 +0200
Usuń swój profil lokalny. Nikomu normalnemu nie będzie się chciało go
odtwarzać po to tylko, żeby sprawdzić, jakie strony odwiedzałeś lub co
kiedyś instalowałeś.
To jest bardzo dobry pomysł, ale nie wiem jak to zrobić.
Loguję się na tamtym komputerze z moją nazwą i moim hasłem,
ale moje konto należy do kont administratorów.
Jeśli tylko da się coś zrobić tą drogą, to proszę napisz. Weź proszę
pod uwagę, że mało się na tym znam. :-(

Natomiast jeśli komputer ma trafić w ręce kogoś nienormalnego
Raczej kogoś lubiącego krytykować wszystko i wszystkich i szukającego
do tego pretekstu.

to wykręć dysk i potraktuj go młotkiem.
Niestety, nie mogę. To nie jest mój komputer i dlatego nawet pomysł
z zerowaniem dysku i wgraniem systemu od nowa (przeze mnie)
był mało realny. Dopytywałem, żeby na wszelki wypadek wiedzieć,
ale nie mam wszystkich potrzebnych programów w postaci instalacyjnej
by móc odtworzyć pierwotny stan. Zatem zerowanie dysku to ostateczność.

Pozdrawiam
Jan