Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 12:06:47 +0200
Usuń swój profil lokalny. Nikomu normalnemu nie będzie się chciało go
odtwarzać po to tylko, żeby sprawdzić, jakie strony odwiedzałeś lub co
kiedyś instalowałeś.

To jest bardzo dobry pomysł, ale nie wiem jak to zrobić.
Loguję się na tamtym komputerze z moją nazwą i moim hasłem,
ale moje konto należy do kont administratorów.

To jeszcze napisz, czy to nie jest przypadkiem firmowy komputer podłączony do domeny.
Nie.

Bardzo Ci dziękuję. Myślę, że ta metoda będzie lepsza niż czyszczenie
rejestru i historii w przeglądarce.

Jeszcze raz dziękuję Tobie, jak i pozostałym Kolegom, którzy odpowiadali
tutaj na moje pytania.

Pozdrawiam
Jan