Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czyszczenie rejestru - potrzebna opinia
From: "Jan" <Jan@Jan.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 12:48:14 +0200
Usuń swój profil lokalny.

Myślę, że ta metoda będzie lepsza niż czyszczenie
rejestru i historii w przeglądarce.

Usunięcie profilu spowoduje "zniknięcie" historii w przeglądarce i nie tylko, czy usuwa też z rejestru odpowiednią gałąź HKEY_USERS - szczerze mówiąc nie wiem. Piotrze?

Też czekam na odpowiedź Piotra. :-)

Mam jeszcze jedno pytanie. Po zrobieniu porządków w komputerze,
także usunięciu plików tymczasowych i innych, przydałoby się
wykasować całą niezajętą cześć dysku. Czym to zrobić w miarę szybko
i bezpiecznie?

Pozdrawiam
Jan