Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 21:33:37 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 21:06:22 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Kijowo, to nie działa jak powinno. Wstawiłem eksperymentalnie te vlink i
> alink do stronki testowej i zarówno w Operze jak i Firefoksie to samo:
> naciskam l. klawisz myszy, pojawia się czerwony, puszczam - z powrotem
> niebieski.

Jej, nie tak:
1. Zadeklarowany link jest niebieski, kliknięty i aktywny czerwony. Po
kliknieciu nic się nie zmienia.
2. Zadeklarowany link niebieski, klikniety czerwony, aktywny niebieski. Po
nacisnięciu l.k.m czerwony się pojawia, po puszczeniu z powrotem niebieski.
3. Zadeklarowany link niebieski, kliknięty niebieski, aktywny czerwony.
Link nieruszany jest czerwony, po l.k.m niebieski, po puszczeniu klawisza z
powrotem czerwony.
Krótko mówiąc, zgłupiałem.
--
Jacek