Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 20:26:06 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA3AACF50380A4elektronik@localhost.net">news:XnsA3AACF50380A4elektronik@localhost.net...
a po sekundzie i tak samo dziala - i nie wiem o co chodzi :<

bo jak wykryje że brak flasha to odpala filmik po html5

<dumanie>
Heh, żeby jeszcze gry w "ence" w tym chodziły, chyba bym się ze szczę-ścia wiadomo co :)) (bo na pewnym kompie go nie mam i zainstalować się nie daje - uprawnienia - za to HTML5 hula aż miło)
</dumanie>

Pardon za wejście mieżdu wodku a zakusku...:)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.