Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 20:40:32 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 20:18:10 +0200, PiteR napisał(a):

> Nasuwa się pytanie a jak dana strona zachowuje się w innych
> przeglądarkach i podaj link :)
Po prostu Google :) I w Firefoksie zachowuje się jak w Operze, kolor linku
zmienia się nieznacznie, z niebieskiego na fioletowawy. Z tym że brakuje
tego momentu między naciśnięciem a zwolnieniem klawisza myszy kiedy to
kolorek jest taki jaki wybrałem czyli czerwony.

> bo może tam jest coś w tym stylu

> <head>
> <title>test</title>
> </head>

> alink="#ff0000">

Chcesz powiedzieć że większość stron kontroluje kolor linku samodzielnie? I
przeglądarka nie ma nic do gadania? Nie znałem tych opcji: link, vlink,
alink. Mógłbyś podać jakieś źródło lub sam wyjaśnić?

--
Jacek