Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przegladarka stron Opera
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 20 Sep 2014 23:11:27 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA3AAD457B5AFDelektronik@localhost.net">news:XnsA3AAD457B5AFDelektronik@localhost.net...
(potem)
nastąpiła też przebudowa Opery. Zostałem przy 12.15

Ja używam 12.17, przyznam, że na codzień nie zauważam istotnych dla mnie różnic w zachowaniu. Chromopery nie używam - zrobię to (jest zainstalowana i czasem się przydaje, a numerki wersji skaczą, jak tyczkarz na Olimpiadzie), jak wrócą jej przynajmniej podstawowe funkcjonalności dwunastki. W 12.xx narzekam tylko na błędy w interfejsie i silniku, reszta jest akurat. Opera Software w niezbyt dobrą stronę poszła, zamiast wziąć, co było dobre w starej Operze, zrobili od nowa jakąś niebieską kluchę, w której nawet reklam blokować nie mogę spod programu, tylko muszę z dodatków korzystać. A w starej - CTRL-F12, zaawansowane, zawartość, zablokowane treści - w większości nie potrzebuję adblocka, na ence nie mam praktycznie żadnych reklam (a napewno tych, co to mi imię na karcie bankomatowej piszą, jako reklamę "ten bank zrobi ci dobrze"... a chuj im w dupę, ja na nich za to nasram rzadkim kałem (przepraszam, jeśli ktoś akurat je...)), mogę w tym miejscu dowolnie rzeźbić i jest to no, całkiem skuteczne, dla mnie przeważnie wystarczające.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.