Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 17 Jul 2014 17:48:26 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:53c738e2$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...
Gryzą się nie z powodu działania, gryzą się bo wykrywają się jako wirusy,

Na jedno wychodzi. To jeden przed drugiego wybiega, to próbują sobie nawzajem mordy pozamykać... Uważam, że nie powinno tak być.

Dlatego, że muszą posiadać bazy sygnatur wirusów. Nie wiem czy określenie "sygnatury" jest tu właściwe :)

Wg mnie lepszym byłby "znacznik", ale brzmienie "sygnatury" jest bardziej "uczone", coś dla erudytów :) Jeszcze czasem coś daje heurystyka, ale to trochę tak, jak przewidywanie, czy od usmażonego kotleta mielonego nasz kotek dostanie sraczki czy nie, jak go zje... :)
Cóż, wyścig zbrojeń :)
Pamiętam też przed ponad 20 laty, jakimś cudem pozyskałem ciąg bajtów, który po prostu blokował antywirusa (Z całym kompem XT, PC-DOS 3.30) któryś MKS, miast być zignorowanym, czy dać komunikat. Dodanie/odjęcie gdziekolwiek jakiegokolwiek znaku, czy zmiana wartości któregokolwiek, przestawała zamrażac komputer na amen - ciąg był przy sprawdzaniu pomijany.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.