Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 15 Jul 2014 22:25:59 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:lq3mg0$jc0$1@node1.news.atman.pl...
Witam,
Zainstalowałem Malwarebytes Anti-Malware(Premium) 2.0.0.1012
Od tego momentu nie mogę korzystać z programu Techlandu - Wielki Słownik Angielsko-Polski.

Bo ja wiem, czy to takie dobre jest łączyć dwa programy tego typu? Dwa antywiry, czy podobne, potrafią się pożreć, włącznie do sparaliżowania kompa (gdy np. oba próbują dobrać się do jakiegoś pliku i jeden chce wybiec przed drugi i tak nawzajem...), a w najlepszym razie do jego zwołowacenia do prędkości 486... Tak sobie prawie załatwiłem system, kładąc jednocześnie MSE i Avasta, pięknie się pokąsały... Ale udało mi się, przy restarcie kompa, szybko jeden wyłączyć, zanim oba się uaktywniły i odinstalować niepotrzebny. Podobnie Avast z kiedyś antyrobakiem, a dziś już też antywirusem, Ad-Aware, właśnie mi zwolnił do 486, wyrzuciłem Ad-Aware i poszło. Gdybyś miał możność wyłączenia na moment ochrony w Avast, to będziesz mógł zorientować się, czy program ruszy, czy nadal będzie kwękał i odmówi pracy. PS Wyłącz też anonsowanie, że wysłana wiadomość jest wolna od wirusów - jeden ptaszek...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.