[WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 15 Jul 2014 18:56:27 +0200
Witam,
Zainstalowałem Malwarebytes Anti-Malware(Premium) 2.0.0.1012
Od tego momentu nie mogę korzystać z programu Techlandu - Wielki Słownik Angielsko-Polski.
Okienko słownika otwiera się, ale nie można wykonać żadnej czynności.
Jeżeli wyłączę MB A-M, słownik się odblokowuje i wszystko jest OK.
Zapisałem w ustawieniach MB A-M> wykluczenia malware folder, w którym znajduje się słownik, ale rezultat był żaden.
Proszę poradę.
mk

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.