Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 16 Jul 2014 16:39:18 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:lq5bh2$98p$1@node1.news.atman.pl...
Wersja darmowa Malwarebytes Anti-Malware nie ma modułu rezydentnej ochrony, która monitoruje system w czasie rzeczywistym. Taką wersją miałem wcześniej i wszystko było OK. Po zakupie licencji wystąpił problem ze słownikiem.

Czyli, po tymże zakupie, doszedł moduł rezydentny. Moja praktyka dalej nie sięga, ale ewidentnie mi to capi pokąsaniem się tego rezydenta z czymś. Tylko z czym? (usiłowałem ustalić, czy to się nie pożarło z AV, wydale mi się z Twojego opisu, że jednak tego wykluczyć nie można, ale potwierdzić też nie...) Prośba do pozostałych, o dalsze podpowiedzi i pomoc koledze...

PS Wyłącz też anonsowanie, że wysłana wiadomość jest wolna od wirusów - jeden ptaszek...

Znakomicie, jest gut :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.