Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Malwarebytes uniemożliwia korzystania ze słownika Techlandu
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 16 Jul 2014 10:01:33 +0200
W dniu 2014-07-15 22:25, ACMM-033 pisze:


Bo ja wiem, czy to takie dobre jest łączyć dwa programy tego typu? Dwa antywiry, czy podobne, potrafią się pożreć......
Zasugerowałem się następującymi informacjami, zachwalającymi ten program:
1- program MBAM może być uzupełnieniem zainstalowanego już w systemie operacyjnym oprogramowania - współpracuje bezproblemowo z najpopularniejszymi rozwiązaniami antywirusowymi. 2-darmowa wersja programu Malwarebytes Anti-Malware stanowi bardzo dobre uzupełnienie podstawowej ochrony zapewnianej przez program antywirusowy. 3-posiadanie MBAM nie zwalnia z obowiązku posiadania podstawowego oprogramowania antywirusowego
Odnośnie informacji  2:
Wersja darmowa Malwarebytes Anti-Malware nie ma modułu rezydentnej ochrony, która monitoruje system w czasie rzeczywistym. Taką wersją miałem wcześniej i wszystko było OK. Po zakupie licencji wystąpił problem ze słownikiem.


Gdybyś miał możność wyłączenia na moment ochrony w Avast, to będziesz mógł zorientować się, czy program ruszy, czy nadal będzie kwękał i odmówi pracy.
Wyłączyłem. Sytuacja bez zmian. TYLKO wyłączenie MBAM przywraca funkcjonalność Słownika. Po wyłączeniu Avasta i uruchomieniu słownika, pojawia się niekompletne okienko Słownika z brakiem możliwości wykonania w m jakiejkolwiek czynności. Menadżer zadań informuje o statusie tej aplikacji: "brak odpowiedzi". Wyłączenie MBAM powoduje, że okienko słownika uaktywnia się i Słownik jest w pełni funkcjonalny
PS Wyłącz też anonsowanie, że wysłana wiadomość jest wolna od wirusów - jeden ptaszek...

OK

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>