Re: [WINNT] Google pomaga spamerom!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Google pomaga spamerom!
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 05 Jun 2014 22:09:02 +0200
W dniu 2014-06-05 18:24,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.internet.mordplik,pl.soc.prawo,
osobnik mieniący się nazwą Anna naskrobał(a):

Google pomaga spamerom.
Jak?
Bardzo prosto.
Zakładając konto w Google trzeba podać adres e-mail i hasło.
Potem podczas logowania też podaje się adres e-mail i hasło.
Gdy pisze się na jakąś grupę Google, to podczas pisania wydaje
się, że nasz adres e-mail jest bezpieczny, bo jego część jest
zakropkowana. Nic bardziej mylnego. Po wysłaniu newsa
czytnik grup dyskusyjnych podaje nasz adres w pełnym brzmieniu.

Anna

To sobie zaszyfruj ROT13 i po kłopocie

Nie wiem, nie znam,ale skoro napisała. To chyba wie o czym. ROT13, ot kryptolog się znalazł. :) Do wątkotwórcy, czy muszę odpowiadać na kilka grup, skoro interesuje mnie jedna?

--
Artur
0 weeks 1 day 9 hours 32 minutes 6 seconds and 88 milliseconds.