Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 21 May 2014 22:35:34 +0200
Dnia Wed, 21 May 2014 20:30:07 +0200, Marek napisał(a):

> No ale wtedy waliłoby się jednakowo otwierając ten sam PDF za pomocą IE
> jak i czegokolwiek innego. Prawda?
>
> A tak nie jest.

Otwierasz go w IE wtyczką, która jest domyślnie ustawiona w danej
przeglądarce, do odczytu tego typu plików.

Zresztą - chętnie obejrzę takiego PDFa, który w Adobe Readerze otwiera się
bez problemów, a w innych czytnikach rozwala mu się layout czy fonty. Parę
plików w tym formacie w życiu ukręciłem, to na takiego dziwoląga też chętnie
zerknę. :D

[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]