Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 22 May 2014 23:35:36 +0200
Dnia Thu, 22 May 2014 15:47:40 +0200, Marek napisał(a):

> No więc właśnie. Ja już nie pamiętam gdzie miałem w/w problemy z PDFami.
> Na 70% był to FF.

Na mój gust, to był problem z wtyczką do przeglądarki, udostępniającą w
oknie (przeglądarki) możliwość wyświetlenia PDFa. Swoją drogą, odkąd tylko
pamiętam, ustawiam dla plików PDF, że ma się zapytać, gdzie to ściągnąć na
dysk. :)

> Zresztą do dziś mam z nim jakieś mniejsze lub większe
> problemy choć z innej beczki. Mam wrażenie, że FF wypełnił lukę po
> kiedyś kiepskim IE.

Raczej kwestia tego, że Mozilla Foundation sama chyba goni w piętkę.
Niestety. W każdym razie po tym, co zobaczyłem przy aktualizacji Firefoksa
do wersji 29, to stwierdziłem, że ni cholery - zostaję na 28.

[ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał.                        ]
[                                     (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]