[WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Mon, 19 May 2014 11:01:12 +0200
Witam
Sprawa nie dotyczy może bezpośrednio Windowsa, ale chyba jednak ma z tym jakiś związek. Mam Windows 8.1 na jednym z komputerów. System jest bardzo świeży, ma może ze 2 miesiące. Zainstalowany jest na nim Adobe Reader 11, który jak się włączy ręcznie to działa. Działa też jak go wyświetla przeglądarka Firefox pokazując podgląd pliku PDF. Jednak gdy w systemie klikam dwa razy na pliku PDF i powinien się włączyć Adobe Reader z tym plikiem, to się to nie dzieje poprawnie. Tj w procesach widzę, że uruchamia się (i to dwukrotnie, ale tego też nie łapię) plik "c:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 11.0\Reader\AcroRd32.exe", jednak nie ma na ekranie okna programu. Oba te procesy zostają bez końca i można je tylko ubić w menadżerze. Próbowałem zmieniać programy domyślne i otwierać pliki czymś innym. Przeglądarka domyślna w systemie pokazuje pliki (ale jej nie lubię, bo działa na pełny ekran). Co ciekawe - gdy z popup menu na pliku zamiast wybrać opcję "Otwórz za pomocą>Adobe Reader" wybiorę "Otwórz za pomocą>Wybierz program domyślny>Wyszukaj inną aplikację..." i ręcznie wskazuję plik c:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 11.0\Reader\AcroRd32.exe to w tym momencie program się włącza normalnie! Niemniej nadal po tym, gdy znowu włączam go metodą tradycyjną, to się nie włącza.
Widział ktoś takie cudo?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/