Re: [WINNT] Przywrócenie do działania Win7 po instalacji WinXP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie do działania Win7 po instalacji WinXP
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 09:49:20 +0200
W dniu 2014-04-26 12:47, Irokez pisze:
Witam

Było sobie XP oraz Win7. Dodałem jeszcze jedną partycję aby doinstalować kolejny system XP. W boot-menu które powstało mogłem uruchamiać oba systemy XP ale Win7 tylko migał kreską. Próba użycia EasyBCD skończyła się tym, że pomimo wpisu Win7 nadal się nie uruchamiał. Zainstalowałem więc Boot-US Manager (zależało mi na ukrywaniu partycji czego WinXP nie był w stanie zrobić) ale to nic nie zmieniło. Więc znowu EasyBCD i wyczyściłem wszystko w menu aby wpisać ręcznie od nowa. Otrzymałem komunikat, że nie ma poprawnego systemu XP i nie zrobi wpisu. Pozostał wpis z Win7 który sobie już działał normalnie od tego momentu, ale tylko gdy wybierałem podczas startu partycję z Windows XP... Przywróciłem aby ładowały się oba WinXP (opcja naprawy z linii komend z płyty XP) a dalej walczę z Win7 które to znów nie działa.

Jak naprawić start Windows 7 (bez reinstalacji), aby znowu WinXP nie wysypało się?
Ukrywam pozostałe partycje z systemami XP z menu Boot-US Managera.

Pozdrawiam

ehh, wygląda na to że nie jest możliwym do uzyskania to czego chcę.
Czyli na jednym dysku, na osobnych partycjach zainstalowane 2 systemy WinXP oraz jeden Win7, gdzie każdy z nich nie widzi pozostałych partycji. Żadne dostępne narzędzie nie umożliwia poprawnej instalacji takiego tandemu z poprawnie działającą opcją ukrywania (przynajmniej mi przez cały dzień nie udało się takiego znaleźć). Trudno, jedna instalacja WinXP będzie musiała widzieć drugą (nie można usunąć litery partycji rozruchowej pod XP, gdzie Win7 sobie to bez problemu ukrywa).

Pozdrawiam.

--
Irokez