[WINNT] WIndows XP - "Invalid BOOT.INI file" - ale on jest

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] WIndows XP - "Invalid BOOT.INI file" - ale on jest
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 09:42:38 +0200
Witam

Windows XP SP3 uruchamia się, ale przez chwilę jest mignięcie:
Invalid BOOT.INI file
Booting from C:\windows\

No więc w C:\ jest plik boot.ini, ma prawidłową zawartość, ma atrybuty poprawne itp itd. Robiłem z płyty instalacyjnej fixboty, rebuildy itp itd według tysięcy poradników, podmieniałem plik, modyfikowałem i ponownie zapisywałem standardowy wpis z poziomu narzędzi systemowych Windows a nadal podczas uruchamiania mam mignięcie tego komunikatu.
O co mu chodzi?

Pozdrawiam

--
Irokez