[WINNT] MS Office 2013 dla użytkowników domowych ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] MS Office 2013 dla użytkowników domowych ?
From: "Krystyna" <Kry@Styna.pl>
Date: Sat, 26 Apr 2014 17:10:07 +0200
Nie mogę znaleźć promocyjnej ceny na MS Office 2013
dla użytkowników domowych. Podobno jest sprzedawane
w Mediamartkt i Saturnie za 150 zł, ale nie znalazłam
nigdzie potwierdzenia tej wiadomości.
Znalazłam natomiast wiadomość, że pudełko nie zawiera
nośnika. Rozumiem, że całość ściąga się z Internetu
przy pomocy jakiegoś klucza.

Interesuje mnie także dla ilu użytkowników jest taka licencja.
Kiedyś kupiłam wersję 2007 i była dla 3 użytkowników.

Proszę o informację gdzie można znaleźć takie informacje.

Pozdrawiam
Krystyna