[WINNT] Przywrócenie do działania Win7 po instalacji WinXP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Przywrócenie do działania Win7 po instalacji WinXP
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 26 Apr 2014 12:47:41 +0200
Witam

Było sobie XP oraz Win7. Dodałem jeszcze jedną partycję aby doinstalować kolejny system XP. W boot-menu które powstało mogłem uruchamiać oba systemy XP ale Win7 tylko migał kreską. Próba użycia EasyBCD skończyła się tym, że pomimo wpisu Win7 nadal się nie uruchamiał. Zainstalowałem więc Boot-US Manager (zależało mi na ukrywaniu partycji czego WinXP nie był w stanie zrobić) ale to nic nie zmieniło. Więc znowu EasyBCD i wyczyściłem wszystko w menu aby wpisać ręcznie od nowa. Otrzymałem komunikat, że nie ma poprawnego systemu XP i nie zrobi wpisu. Pozostał wpis z Win7 który sobie już działał normalnie od tego momentu, ale tylko gdy wybierałem podczas startu partycję z Windows XP... Przywróciłem aby ładowały się oba WinXP (opcja naprawy z linii komend z płyty XP) a dalej walczę z Win7 które to znów nie działa.

Jak naprawić start Windows 7 (bez reinstalacji), aby znowu WinXP nie wysypało się?
Ukrywam pozostałe partycje z systemami XP z menu Boot-US Managera.

Pozdrawiam

--
Irokez