Re: [WINNT] Opis w windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opis w windows 8.1
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Sun, 16 Mar 2014 14:34:36 +0100
In news:16tk87ct6dz38$.19qolcdlf7ean$.dlg@40tude.net,
* ...:::WISKOLER:::...* <jvfxbyre@burgh.rh> typed:
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Piotr
Palusiński naskrobał(a):

To poszukaj w Rejestrze (F3) wartości PaintDesktopVersion lub
DisplayVersion i dokonaj modyfikacji.
Przeszukiwanie rejestru na okoliczność PaintDesktopVersion zwróciło kilka
wyników, w dwóch przypadkach wartość DWORD wynosiła 1 to zamieniłem na 0.
Natomiast przeszukiwanie pod względem DisplayVersion zwróciło kilkanaście
wyników, ale w tym przypadku wartość to REG_SZ i cyferki mówiące o rożnych
wartościach typu 9.01.xx.xx.xx - wobec tego nie ruszałem. Chciałbym żeby
mi ten windows wstał po mojej grzebaninie.

Moze być zapis w gałęzi HKCU - ścieżka podobna jak w HKLM - sprawdź
Przeszukałem cały rejestr pod względem występowania w/w gałęzi.

http://teamwindows8.com/2013/03/display-windows-8-edition-build-version-on-your-desktop/
Porada w części się sprawdziła. Pierwsza część mówi o odnalezieniu już mi
znanego klucza z PaintDisplayVersion. Znaleziony z wartością 0, druga
natomiast proponuje utworzenie wartości i ustawienie dla niej wartości 1.
I wyświetla ścieżkę do katalogu, zmiana wartości na 0 powoduje
zaprzestania wyświetlania ścieżki, czyli działa. Niestety utworzenie w
tej gałęzi wartości PaintDisplayVersion z wartością 0 nie powoduje
zniknięcia denerwującego napisu.

Lub uruchom wiersz poleceń z uprawnieniami admina (Wciśnij na klawiaturze
(będąc na pulpicie) klawisze Windows+X
Wybierz wiersz polecen (administrator) i wpisz komende:
bcdedit -set TESTSIGNING OFF
Pozamykaj i zrestartuj komputer.
http://support.microsoft.com/kb/2509241/en-US
W tym wypadku składnia którą podpowiada windows brzmi:
bsdedit /set testsinging off
Po wpisaniu i wykonaniu otrzmuję komunikat: Operacja ukończona pomyślnie.
Restart systemu i wściekłe cyferki nadal balangują na pulpicie.
Ręce i nogi opadają. Chyba to tak zostawię, niech sę użyszkodnik mnęczy
dalej z tym.

Tu jest poprawka do usuniecia 'versja build'
http://support.microsoft.com/kb/2902864/en-us
Skorzystaj z narzedzia, ktore to wykona za Ciebie:
*Remove7Watermark*
https://www.google.pl/#q=Remove8Watermark
http://www.youtube.com/watch?v=iaXNuxbSOfo
http://www.windows7.pl/forum/index.php?PHPSESSID=20e7e23a310dde75641728384357d7d7&/topic,593.0.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686