Re: [WINNT] Opis w windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opis w windows 8.1
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 17 Mar 2014 19:58:18 +0100
W dniu 2014-03-16 18:32, Piotr Palusiński pisze:

A to nie jest przypadkiem wymuszenie uruchomienia systemu z
niepodpisanymi sterownikami, jak było w przypadku 7? Nie mam pod ręką
8.1 aby sprawdzić czy tam też coś takiego występuje, więc rzucam myśl.

Mylisz się, w 7-ce nie było i nie ma takiego (w/w) wpisu odnosnie
niepodpisywania ster..
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie, to jest/było coś takiego:
bcdedit.exe -set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS

Właśnie nie pamiętam, a taka komenda nie powoduje zmiany w rejestrze którychś kluczy? Ja mam opcję z niepodpisanymi sterownikami włączoną na stałe (tryb testu) - jakiś rok czy póltora temu potrzebne mi to było do podłączenia aparatury Turnigy 9x do PC przez złącze mikrofonu (albo linein) i do tego sterownik przechwytujący sygnał.