Re: [WINNT] Opis w windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opis w windows 8.1
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Sun, 16 Mar 2014 07:12:57 +0100
In news:188g6w5lo7c0z$.m866bnhifzr6.dlg@40tude.net,
* ...:::WISKOLER:::...* <jvfxbyre@burgh.rh> typed:
Witam.
Dostałem w swoje łapki komputer z zainstalowanym systemem windows 8.1
Tak przynajmniej zeznał właściciel, sam windows przesłuchany na tę
okoliczność przyznał się po krótkich torturach iż ma taki numerek.
Problemem jest napis z prawej strony na dole (przy zegarku) mówiący o tym
który to build tegoż systemu.
Można to zobaczyć pod linkiem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d73dab448bba5569.html
Według zeznań właściciela komputera coś pomieszał w nim małoletni wirus
pałętający się pod nogami. Ponieważ nie spotkałem się jeszcze z tego typu
ustawiebniami, nie potrafię tego usunąć, a smarkacz twierdzi że nie
pamięta jak to włączył.
Pomoże ktoś czy trzeba będzie reinstalować sytemik?

Klepnij w klawisz Win+R i w okienko Uruchom wpisz Regedit
Przejdź do klucza:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
Z prawej strony poszukaj wartości DWORD PaintDesktopVersion i zmień dane
wartości z 1 na 0.
oraz w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows
wartośc DWORD DisplayVersion z 1 na 0 lub ją usun.
Pozamykaj i zrestartuj system/komputer.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686