Re: [WINNT] Opis w windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opis w windows 8.1
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Sun, 16 Mar 2014 18:32:44 +0100
In news:5325d817$0$2360$65785112@news.neostrada.pl,
*BQB* <adres@anty.spamowy.com.invalid> typed:

w Kluczu *HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWSNT\CURRENTVERSION\WINDOWS*
ja mam klucz *DisplayVersion* z zawartością *DWORD* ustawioną na 0.
Jak zmienię na  to wyświetla mi sie wtedy ścieżka do katalogu głównego
windowsa. Po zmianie na 0 i wymuszeniu zmiany tapety ta ścieżka znika.
Czyli wnioskuję z tego że moje działania w zakresie wyszukiwania kluczy
są poprawne. Pomyślałęm że może dobrze by było w tym kluczu umieścić
wartość *PaintDisplayVersion* z zawartością 0, ale to nie pomogło.

Poprawkę z posta powyżej zastosowałem ale nie pomogło.

A to nie jest przypadkiem wymuszenie uruchomienia systemu z
niepodpisanymi sterownikami, jak było w przypadku 7? Nie mam pod ręką
8.1 aby sprawdzić czy tam też coś takiego występuje, więc rzucam myśl.

Mylisz się, w 7-ce nie było i nie ma takiego (w/w) wpisu odnosnie niepodpisywania ster..
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie, to jest/było coś takiego:
bcdedit.exe -set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686