[WINNT] Opis w windows 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Opis w windows 8.1
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 15 Mar 2014 21:05:24 +0100
Witam.
Dostałem w swoje łapki komputer z zainstalowanym systemem windows 8.1
Tak przynajmniej zeznał właściciel, sam windows przesłuchany na tę
okoliczność przyznał się po krótkich torturach iż ma taki numerek.
Problemem jest napis z prawej strony na dole (przy zegarku) mówiący o tym
który to build tegoż systemu.
Można to zobaczyć pod linkiem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d73dab448bba5569.html
Według zeznań właściciela komputera coś pomieszał w nim małoletni wirus
pałętający się pod nogami. Ponieważ nie spotkałem się jeszcze z tego typu
ustawiebniami, nie potrafię tego usunąć, a smarkacz twierdzi że nie pamięta
jak to włączył.
Pomoże ktoś czy trzeba będzie reinstalować sytemik?
--
...::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? – triumfalnie spytał