Re: [WINNT] Szukam: screen capture software

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam: screen capture software
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 26 Feb 2014 18:06:30 +0100
Karol pisze tak:

> Czy ktoś mógłby polecić sprawdzony darmowy program
> do robienia (łapania) obrazu okienek, które wymagają
> scrollowoania?

o ile wiem to darmowy nie istnieje a Snagit jest wymieniany jako
the best of the best.

FastStone 5.3 (ostatnia wersja darmowa) potrafi złapać bardzo dużo
okien w browserach bo z tym jest najwiekszy problem ale trzeba się
nauczyć go używać np w nowszych Operach wychodzić do pełnego ekranu,
wyłączać floats i inne gówna latające, wysuwające się z boku,
zakotwiczone belki itp

np w starej Operze 9.64.10487.0 potrafi złapać bezproblemowo wszystko
(dlatego ją trzymam na dysku).

Wersja płatna podobno wszystko potrafi, krawaty wiąże, usuwa ciąże.

--
Piter