Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Windows po reinstalacji jest szybszy?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Feb 2014 22:31:56 +0100
Dnia Sun, 23 Feb 2014 21:08:19 +0100, mr misio napisał(a):

> O wlasnie, dobrze powiedziane.
>
> Ulamek promila szybciej to zadna roznica, nawt jak wszystkie testy tak
> pokazuja.
>
> Roznica w wygodzie i szybkosci uzytkowania, choc subiektywna jest
> najlepszym wyznacznikiem.

Tia. Ile się swego czasu naczytałem, jak to wszystko pod Vistą się muli, a
już gry, to szczególnie. Aż w końcu siadłem któregoś pięknego dnia i
przetrzepałem ładnych kilka tytułów w różnych ustawieniach na XP i Viście.
Różnice miałem w granicach błędu pomiarowego… Ilu mnie próbowało do upadłego
przekonywać, że na XP było szybciej i koniec, to nie zliczę. Jak dostawali
suche wyniki do interpretacji, się nagle okazywało, że „może i faktycznie,
ale oni mają takie wrażenie, że jest wolniej”… :D

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]