Re: [WINNT] Przywracanie Windowsa 7, ale bez partycji boot

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywracanie Windowsa 7, ale bez partycji boot
From: quasi <spam@spama.spamem.pogania>
Date: Sat, 28 Dec 2013 17:17:39 +0000 (UTC)
Witam po czasie,
Przez natłok innych spraw nie miałem możliwości dłużej nad tym posiedzieć
i skończyło się na nowej instalacji systemu (z nośnika MSDN).

W trakcie instalacji nie podawałem seriala - wpisałem go później (o dziwo
został przyjęty) i system jest wykrywany jako legalny. Wprawdzie nie jest
to legalne, bo:
1/licencja msdn nie zezwala na instalacje systemu po zakończeniu studiów
[przywracanie wcześnie utworzonego obrazu jest legalne]
2/licencja MSDN obowiązuje na oprogramowanie Microsoftu (np. Visio czy
Visuala) a windows jest tylko jako dodatek
3/nie ja bedę tego komputera używał

Nie wiem czy tak już będzie na zawsze, ale w razie czego wyłączyłem
aktualizacje automatyczne, żeby nie zainstalował się jakiś sprawdzacz
legalności windowsa.

Zrobiłem też obraz czystego systemu przy użyciu narzędzia wbudowanego w
Windows 7. Myśle, że z przywróceniem tego obrazu nie będzie problemu.

Dziękuję wszystkim za pomoc. Każdy głos był pomocny.