Re: [WINNT] Tło w word 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tło w word 2003
From: Jan Nowak <ruteiw@gmail.com>
Date: Sat, 28 Dec 2013 09:25:19 -0800 (PST)
W dniu piątek, 22 listopada 2013 11:07:57 UTC+1 użytkownik Jan Nowak napisał:
> Na dwóch komputerach jest zainstalowany Word 2003 w tej samej wersji.
>
> Na pierwszym jak wstawimy tło w dokumencie jest ono widoczne w układzie
> wydruku. Na drugim niestety nie. Wszystkie opcje programu są ustawione tak
> samo. Naprawa instalacji worda na 2 kompie nic nie zmienia. Ponowna
> instalacja również. Ciekawe jest to, że 2 tygodnie temu na drugim komputerze
> wszystko działało dobrze, tak twierdzi operator komputera. Wynika z tego, że
> dokonano jakiejś zmiany w opcjach. Problem w tym, że są ustawione tak samo
> jak w 1 kompie. Może są gdzie indziej?

> [...]

ANIMKA - proszę - przeczytaj uważnie moje posty. Doceniam to, że chcesz mi
pomóc - bardzo - ale proszę.... Może tak - jestem "dosyć" zaawansowany w tym
pakiecie i z taką sytuacją jaką opisałem spotkałem się po raz pierwszy.
Ponieważ nie mogłem się z tym uporać zwróciłem się o pomoc. Wiem - jest paleta
barw dla tła i jak z tego korzystać. Wystarczy przeczytać, że na jednym
komputerze widać tło a na drugim z takimi samymi ustawieniami go nie widać. Ten
sam sprzęt, ten sam system operacyjny, ta sama wersja programu. To jest problem!

BQB - w podglądzie nie widać tła. Nie podejrzewam, żeby Word wstawiał obrazki
jako pliki bmp, jpg...
Wstawienie obrazu zamiast tła - też nie widać - i tu dodatkowa uwaga - jak
wstawię obraz a mam już wpisany tekst - to znika również tekst. Tak jak gdyby
obraz przykrył tekst. Po usunięciu obrazu tekst staje się widoczny. Nie mogę go
przesunąć na "spód" bo sama opcja wstaw tło jako obraz powinna go umieścić na
warstwie spodniej. To tak na "chłopski rozum" bo Word nie korzysta z warstw ale
inaczej tego nie umiem opisać. Są opcje przesuń na spód, itp, ale z tłem to nie
działa.

Postaram się wstawić do tekstu obraz - chociaż nie o tu chodzi - ale zobaczę
czy widać wstawiony jakikolwiek obraz. Zobaczę czy go będzie widać.
Ale to dopiero w poniedziałek.

Pozdrawiam