Re: [WINNT] Przywracanie Windowsa 7, ale bez partycji boot

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywracanie Windowsa 7, ale bez partycji boot
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sun, 8 Dec 2013 14:00:05 +0000 (UTC)
quasi <spam@spama.spamem.pogania> wrote:
> Witam,

> [Post bezpośrednio dotyczy windowsa, ale występuje tutaj dużo linuksa,
> osoby uczulone na ww. proszę o spokój]

> Jest sobie laptop. Był na nim zainstalowany windows 7 w konfiguracji
> standardowej tj. mała partycja boot + duża partycja na system. Mając w
> miarę czysty system zrobiłem sobie obraz przy użyciu linuksowego
> partimage. Ów obraz zostawiłem sobie na "kiedyś się przyda". Problem w
> tym, że obraz zrobiłem jedynie partycji systemowej także nie mam obrazu
> partycji boot, a najlepiej to jeszcze byłoby mieć kopię tablicy partycji.

> [...]

Nie jest możliwe bo to nie chodzi o konfigurację systemu tylko
bootmanagera. Musisz po prostu od zera odtworzyć tą konfigurację
wzorując się na działającym przykładzie. Zainteresuj się poleceniami
bcdedit, bcdboot i opisem procesu startu Windowsa[1]

1.
http://homepage.ntlworld.com/jonathan.deboynepollard/FGA/windows-nt-6-boot-process.html

--
Piotr Borkowski