[WINNT] Data stron internetowych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Data stron internetowych
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 27 Dec 2013 18:12:35 +0100
Witam,
Moje pytanie dotyczy FireFox'a w wersji 25/26.
Potrzebne jest mi coś takiego jak wyświetlanie dat przy poszczególnych wynikach wyszukiwania. Kiedyś używałem rozszerzenia "Google Date", które to realizowało. Teraz zostało mi tylko "Google Date Keeper", które pozwala na wybór poszukiwanego zakresu podczas wpisywania zapytania.

Jest coś takiego jak możliwość wyświetlenia tej daty bezpośrednio przy danym wyniku?

Załóżmy, że szukam jakiej oferty cenowej, lub aktualnej informacji na temat statusu jakiegoś wynalazku, czy też projektu. Dostaję odpowiedzi, które nie koniecznie są posortowane po dacie (często nie).

Chyba, że radzicie sobie z czymś takim w jakiś inny sposób?

--
Artur
0 weeks 2 days 4 hours 9 minutes 20 seconds and 879 milliseconds.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>
  • [WINNT] Data stron internetowych, artiun <=