Re: [WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji troche z

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji troche z boku
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Fri, 20 Dec 2013 00:44:08 +0100

Użytkownik "BB" <no.adres@no.spam.com> napisał w wiadomości news:l8vkh8$kae$1@mx1.internetia.pl...

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b34e2b$0$2367$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b180cb$0$2173$65785112@news.neostrada.pl...
Panowie, przepraszam za swoje 3 grosze, ale...
ale naprawdę po kiego grzyba Wam te wszystkie aktualizacje?

Czy już komputer nie jest w stanie pracować sprawnie i bezpiecznie bez
p.. dyliona poprawek od Microsoftu? Poprawek po tych poprawkach.. itd?
Ja już kilku znajomym zainstalowałem XP+SP3 plus darmowy antywirus
(Avira jakby ktoś chciał mnie skrytykować) odznaczam pobieranie aktualizacji (zaznaczam też , żeby Windows nie wyświetlał tych ostrzeżeń, że się nie zaktualizował) i komputery pracują miesiącami i latami bez wpadek, niebezpiecznych ataków,
zainfekowania czymś złośliwym.
Nie wiem na jakie witryny ci (moi znajomi) użytkownicy zaglądają dotychczas
w żadnym z tych komputerów nie musiałem odinstalowywać jakiegoś
złośliwego oprogramowania.

A tu już któryś wątek o tym jakie to macie problemy z aktualizacjami.

Jak widać Microsoft tak szybko chce wypuścić na rynek nowy system operacyjny że nie dopracowywuje go do końca. Na dodatek z biegiem czasu zagrożenia w internecie wymagają poprawek by system był bezpieczny. Hakerzy też opracowywują nowe metody i Microsoft musi zareagować na nie. Z innej strony to nie widziałem innych wątków gdyż korzystam z tej grupy dyskusyjnej przez Outlook Express. Wyszukiwanie jest raczej ograniczone. Kiedyś mimo antywira przypadkowo złapałem tego wirusa co niby blokuje komputer policja. Jak się okazało brakowało mi jakiejś aktualizacji. Jak widać niektóre aktualizacje są potrzebne.