[WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Wed, 18 Dec 2013 12:02:30 +0100
Po reinstalacji systemu i zainstalowaniu SP3 mój XP Pro nie może pobrać aktualizacji przez przeglądarkę. Pasek przewija się w nieskończoność. Svchost jest na 50% a Dziennik zdarzeń mówi że nie mógł pobrać aktualizacji

Wyskakują też błędy DCOM:
"Model DCOM odebrał błąd "%%1290" podczas próby uruchomienia usługi BITS z argumentami "" w celu uruchomienia serwera: {4991D34B-80A1-4291-83B6-3328366B9097}"

Próbowałem już chyba wszystkiego. Różnego rodzaju programy które niby miały naprawić ten problem tak jak narzędzia diagnostyczne Microsoftu.

Nawet jak wcześniej pobrał kilka aktualizacji to części z nich nie mógł zainstalować.