Re: [WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji troche z

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows XP nie pobiera automatycznych aktualizacji troche z boku
From: "BB" <no.adres@no.spam.com>
Date: Thu, 19 Dec 2013 21:08:17 +0100

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b34e2b$0$2367$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:52b180cb$0$2173$65785112@news.neostrada.pl...
Po reinstalacji systemu i zainstalowaniu SP3 mój XP Pro nie może pobrać aktualizacji przez przeglądarkę. Pasek przewija się w nieskończoność. Svchost jest na 50% a Dziennik zdarzeń mówi że nie mógł pobrać aktualizacji

Wyskakują też błędy DCOM:
"Model DCOM odebrał błąd "%%1290" podczas próby uruchomienia usługi BITS z argumentami "" w celu uruchomienia serwera: {4991D34B-80A1-4291-83B6-3328366B9097}"

Próbowałem już chyba wszystkiego. Różnego rodzaju programy które niby miały naprawić ten problem tak jak narzędzia diagnostyczne Microsoftu.

Nawet jak wcześniej pobrał kilka aktualizacji to części z nich nie mógł zainstalować.

Panowie, przepraszam za swoje 3 grosze, ale...
ale naprawdę po kiego grzyba Wam te wszystkie aktualizacje?

Czy już komputer nie jest w stanie pracować sprawnie i bezpiecznie bez
p.. dyliona poprawek od Microsoftu? Poprawek po tych poprawkach.. itd?
Ja już kilku znajomym zainstalowałem XP+SP3 plus darmowy antywirus
(Avira jakby ktoś chciał mnie skrytykować) odznaczam pobieranie aktualizacji
(zaznaczam też , żeby Windows nie wyświetlał tych ostrzeżeń, że się nie zaktualizował)
i komputery pracują miesiącami i latami bez wpadek, niebezpiecznych ataków,
zainfekowania czymś złośliwym.
Nie wiem na jakie witryny ci (moi znajomi) użytkownicy zaglądają dotychczas
w żadnym z tych komputerów nie musiałem odinstalowywać jakiegoś
złośliwego oprogramowania.

A tu już któryś wątek o tym jakie to macie problemy z aktualizacjami.