Re: [WINNT] Problem z odczytem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z odczytem plików
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2013 04:33:54 +0100
Jakoś tych użytkowników nie widać. Poza tym nie mam obowiązku supportować
jakiegokolwiek systemu operacyjnego, szczególnie takiego, który ma na dziś
0,03% udziału w rynku. Już to tłumaczyłem i nie będę do tego wracać.
Piszesz dla MS?

Naprawdę tak trudno dopisywać datę do numeru wersji? Co złego jest w
numerze 4.5.yy.mmdd, np. 4.5.13.1114?
Tu nie o daty idzie, google chyba masz.

Zrozum w końcu, że nie opłaca mi się wprowadzać systemu kontroli wersji dla
trzech użytkowników. A skoro nie ma systemu kontroli wersji, to wprowadzanie
takiej numeracji nie ma sensu. Jak tak strasznie Ci zależy, to mogę dodawać
jeszcze jeden numerek, o ile w ogóle jakieś nowe wersje OEPT powstaną.
Przypominam, że za 5 miesięcy kończy się wsparcie dla Windows XP.

Tu nie idzie o ilość.
Lubisz robić ludziom na złość czy
boisz się użyć cytatu z Tuwima – „całujcie mnie wszyscy w dupę”?
A To akurat lubię, za treść.

Powinienem zignorować taką wypowiedź ale dobra, odpowiem.
Resztę pominę, ze względu na to że to grupa.

--
Artur
0 weeks 3 days 14 hours 28 minutes 20 seconds and 210 milliseconds.