Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6
From: "Zygmunt" <abc@ABC.com>
Date: Tue, 29 Oct 2013 18:24:12 +0100
Wystąpił nieznany błąd. Temat '....', Konto: 'POCZTA.PL',
Serwer: 'mail.poczta.pl', Protokół: SMTP, Port: 587,
Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0B

Ten błąd oznacza albo niepoprawnie wpisane dane uwierzytelnia-
jące w programie pocztowym (czyli niewłączoną opcję uwierzytel-
nienia SMTP albo złedane uwierzytelniające), albo błędną inge-
rencję programu antywirusowego.

Korzystałem z konta na poczta.pl od miesięcy i przed pojawieniem się
tych problemów niczego w ustawieniach nie zmieniałem.
Ponadto z OE6 korzystam w domu, a ze strony wysyłałem w pracy.
Na tych komputerach są zaisntalowane różne programy antywirusowe.

Wysyłanie ze strony www.poczta.pl (po zalogowaniu)
kończy się tak samo.

Coś nie wierzę. Tak samo to znaczy wtedy też wyskakuje błąd
Outlook Expressa? ;)

Kończy się tak samo w sensie, że też kończy się błędem.
Błąd wtedy jest taki (przychodzi e-mailem):

This is the mail system at host poczta.pl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<...@..... . ....>: host ...... said: 550-Callout verification failed:
550 550 SPF CHECK FAILED (in reply to RCPT TO command)

Przepraszam, że nie napisałem o tym od razu. Już trochę w piętkę
gonię. :-(

Zygmunt