Dnia Tue, 29 Oct 2013 19:16:49 +0100, Zygmunt napisał(a):
>> Sprawdź:
>> - poprawność adresów serwerów
>> - poprawność wybranych portów połączeń dla danego typu połączenia
>> (szyfrowane / nieszyfrowane)
>> - poprawność wpisanych danych uwierzytelniania SMTP
>
> Nic innego nie robię.
> Jedynie sytuacja, że poczta.pl zmieniła któreś z tych ustawień
> bez powiadomienia użytkowników mogłaby wyjaśniać, że samo
> przestało działać. Ja przed tą awarią ustawień nie zmieniałam.
> Teraz ustawiam wszystkie możliwe kombinacje i błąd jest zawsze
> taki sam.
To może czas zadać pytanie obsłudze poczta.pl? Wysyłając im dokładny zestaw
informacji odnośnie konfiguracji kont w Outlook Express (poza hasłem do
skrzynki oczywiście).
Z drugiej strony, jeżeli błąd występuje również podczas korzystania z
interfejsu webowego, to ja bym raczej na próbę odpalił jakiegoś linuksa live
i z tam dostępnej przeglądarki spróbował wysłać maila. Jeżeli pójdzie bez
problemów, to należałoby się dokładniej przyjrzeć kondycji systemu - czy to
nie działanie nadgorliwego antywirusa lub jakiegoś niechcianego
„przyjaciela”.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Hańba Ci, albowiem ledwo się gibiesz! (Król Julian, „Madagaskar”) ]
|