Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Oct 2013 21:54:23 +0100
Dnia Tue, 29 Oct 2013 19:16:49 +0100, Zygmunt napisał(a):

> Nic innego nie robię.
> Jedynie sytuacja, że poczta.pl zmieniła któreś z tych ustawień
> bez powiadomienia użytkowników mogłaby wyjaśniać, że samo
> przestało działać. Ja przed tą awarią ustawień nie zmieniałam.
> Teraz ustawiam wszystkie możliwe kombinacje i błąd jest zawsze
> taki sam.

To może czas zadać pytanie obsłudze poczta.pl? Wysyłając im dokładny zestaw
informacji odnośnie konfiguracji kont w Outlook Express (poza hasłem do
skrzynki oczywiście).

Z drugiej strony, jeżeli błąd występuje również podczas korzystania z
interfejsu webowego, to ja bym raczej na próbę odpalił jakiegoś linuksa live
i z tam dostępnej przeglądarki spróbował wysłać maila. Jeżeli pójdzie bez
problemów, to należałoby się dokładniej przyjrzeć kondycji systemu - czy to
nie działanie nadgorliwego antywirusa lub jakiegoś niechcianego
„przyjaciela”.

[ Hańba Ci, albowiem ledwo się gibiesz!        (Król Julian, „Madagaskar”) ]