Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Oct 2013 18:54:23 +0100
Dnia Tue, 29 Oct 2013 17:58:00 +0100, Zygmunt napisał(a):

> Nie, bo przy zakładaniu konta dostałem e-maila od poczta.pl,
> w którym podane były adresy:
> Serwer POP3 : mail.poczta.pl
> Serwer SMTP: mail.poczta.pl
>
> Co ciekawe, zrobiłem teraz próbę i ustawiłem tak jak na podanej
> stronie, a błąd jest taki sam.

Sprawdź:
- poprawność adresów serwerów
- poprawność wybranych portów połączeń dla danego typu połączenia
(szyfrowane / nieszyfrowane)
- poprawność wpisanych danych uwierzytelniania SMTP

Może ten opis będzie bardziej przejrzysty -
https://pomoc.home.pl/produkty/email/216. Pamiętaj jednak, by wstawić
poprawne dane (adresy, serwerów, porty, uwierzytelnianie) z
http://www.poczta.pl/konfiguracja-poczty-czy-mozecie-mi-w-tym-pomoc.html. :D

[ Pomogę Ci… Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?!     ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]